Monday, September 26, 2011

bila dah elok demam..craving for this one :P


tekak nk sweet things jek lately,sbb selera lum ada.so nyer g beli ni,ada almond,sodappppp.
next time leh try yg choc plak :P 


ada 3 je dlm tu,so sorang satu n satu lgi kita kongsi :P 


almnd yg crispy,eskem yg lmbt di mulut ;)


of coz vanilla is always my favvy ever..nak lagiiiiiii..
sbb bdn baru nk elok,mlm ni kepingin pizza n mau beli eskem gak :)


Tuesday, September 20, 2011

demam yang teruk

minggu lepas dan minggu ni kan penuh ngan open house.minggu lepas baru kebah dari demam.so mgu ni ingatkan dah ok so singgah la mana yg sempat.tp mmg prsn ms g 1 rmh tu ya allah byknyer lalat.tp sume btutup.my perut is so allergic to that things,of coz,skt wot t.so mkn ala kadar sbb dh smpi rmh org kan.
tup tup the next day my dear dah kena cirbir dah.start wif dmm then vomit then xde selera then cirbir.
ingatkan dh ok pastu jangkit to me plak,adusss,baru elok dmm nk wat camna,tak tahan wiken stop sume g open hse.then g klinik n rehat sajo.it was a worst one,tak penah2 kena camni...dugaan betul lah kan.so now mkn dah hati2 coz me even worst makan je kuar mkn je kuar,lembik bdn ni n dh xde selera lak ni ha.tetiba,craving for rendang or ayam penyet..mana mau cari :P

Thursday, September 15, 2011

RAYA @ PANPAC

LAST WK HUJAN LEBAT DARI PGI KE PANPAC ;)

AIM FOR THIS ONE SINCE LAST YEAR,YUMMMY ;)

FULL HOUSE THAN LAST YEAR,SESANGATTTTTTTT.

COZ SUME DTG PAS HJN STOP SO SERBUUUU...

UNTUK KUNYAH2 MCM2 ADAAAAAAA

ADA SATAY,ROJAK BUAH,KEK,KUIH RAYA,KEPEK2,NASI BERIYANI,
RENDANG AYAM,RENDANG DAGING,MUSHROOM SOUP ETC
**PENGSAN** POSAPASNI:p

RENDANG AYAM CAMPUR PUDING - MASAKAN NOGORI 9

ADUSSS,TETIBA TERINGIN NAK MAKAN RENDANG AYAM CAMPUR DAUN PUDING MASAKAN NOGORI NI,
DLU ADA GAK BALIK KG MASAK2 NI,SIAP GUNA KAYU API LAGI
LAIN AROMANYA LAIN RASANYA,YG PASTI
SODAAAAAAAAAAAAP ;)

Monday, September 5, 2011

FINAL DESTINATION 5

RAYA 1
balik kg ku di KP nun.line clear pagi2 ;)

RAYA 2
ke kg my dear, dkt jek tp round sampai petang.

RAYA 3
Dah balik bandar.raya rumah MIL n mommy ku.

RAYA 4
ke belah siblings MIL.labu,klang,bangi,cheras,gombak,selayang.huhu ada tragedi ms kt labu,pergh takmo ingat lah...sedeyyyyyy ;(

RAYA 5
ke belah siblings MIL area sbn.sampai petang jek,badan not well,kejap2 mcm nk demam lah plak.

RAYA 6
sambung lagi area sbn....itupun ada yg tak abis...majority rumah sume serve nasi lemak :)
RAYA 7
masih lagi bercuti. so plan mau g tgk hantu bonceng sekali lum kuar so tgk FINAL DESTINATION 5.
terkejut2 den,adussssss

RAYA 8
baru masuk keja,mood ke laut.and 2nd day posa 6, insyaallah ;)

Sunday, August 28, 2011

MASIH DI OFC

yer, ofc mcm dh dilanggar garuda,tak ramai org dah. pagi ni dari sahur tadi hujan rahmat sejukkkss nyaman.
sahur terakhir pagi ni kami makan ketam hihi.maybe insyaallah puasa iftar sahur raya terakhir kt rmh ni.
mode : packing + unpacking.

balik ni sure dpt 1/2 day kan boss hihihi :P

mau masak ketupat,kuah kcg,lmg,smbl ayam.rendang pe ek...kuih raya ada lgi huhu...

ni mcm nk raya ke tak ni eh...mcm2 tak siap lagi...mood kureng..more to moving...yeayyyy.

Monday, August 22, 2011

PEARL HAYA ANNUAL SALE 2011

As members dan butiknyer pun sejengkal jek dari rumah harus la terjah awal pagi, 1 day b4 tu dapat sms dari PH SALE 7AM - 7PM.Semangat tau mau membeli tudung raya. since dia buka butik tu 2009 until now mmg awning nyer the best ever,terletak jek untukmukabulatkuini

mangggaiiii,kul 730am sampai ramai glerssssssss org,dah crowded dah dlm khemah dkt luar tu dan kat dlm butik tu tudung chiffon tu lagilah plak,sempit! mmg awal2 dah aim mau g kat PH3 so terus g situ,pilih punya pilih dengan crowded lagi,akhirnya,dapatlah shawl kaler pink n oren, hijau n biru stripes, pepel dan juga kuning sport for this raya theme.oh utk mommy n MIL gak,merah n maroon.pastu try masuk kt dlm butik utk cari chiffon,tak bernafas dah dalam tu terus kuar.

nak reveal ke kat sini hehehe....so skang kena cari baju nk matching ngan tudung tu tadi kan, ada 6 eh, ke 7 eh :P

mana 1 nak pakai dlu ni :P